luni, 13 octombrie 2014

Timpul


 
Avem timp sa mai zambim ?Avem timp sa mai zambim ...Cotidianul in care ne invartim ca intr-un Moulin Rouge intr-un ritm alert ,incat nici nu dam seama cum trece vremea ... Acum e luni -acum e vineri .acum e ora 8 acum e ora 16 ,si intr-o clipa de relaxare ne intrebam oare ce am facut? Ne uitam la ceas si observam cu mirare ,ca din tot ce ne-am propus nu am facut nici pe sfert . Traim intr-o agitatie continuua .in care totul se invarte in jurul nostru ca o palnie a unui vartej .Am uitat sa mai zambim . am uitat sa mai traim si vine un moment in viata ,cand am vrea sa dam timpul inapoi ,azi sa fie ieri ,si maine sa fie azi ,dar nu se mai poate, pentru ca timpul este ireversibil .Avem momente in viata ,cand ne cuprinde o stare de nostalgie .Stam si privim in zare la vremea cand eram copii ,si mama ne rasfata cu cele mai minunate bucate ., de clipele cand luam din camara un codru de paine ,o bucata de branza , o ceapa si o bucata de carne de la borcan ,fara ca mama sa stie ,si o zbugeam pe usa la garla la scaldat ,pina seara ,cand ajungeam spasiti acasa cu capul plecat ,pentru ca stiam ca ne astepta binemeritata dojana nsotia de celebrul vatrai cu care ne coria de lasa urme .A doua zi o luam de la capat .si nici ca ne pasa din nou de pedeapsa mamei .Eram fericiti . Si iata-ne acum in zilele noastre ,cand prinsi de viata trepitanta in care ne invartim fara sa vrem . ,numai avem timp sa ne hranim sufletul , sa ne incarcam bateriile ,sa privim un splendid apus de soare de pe crestele muzilor ,sa umblam desculti pe pamantul abia trezit din adormire ,si roua diminetii sa ne spele picioarele trezindu-ne la viata si facandu-ne sa zambim simtim ca traim . Sa ne bucuram de splendidul rasarit de soare , de frumoasa minge rosie ce ni se arata in frumoasa-i maretie ridicandu-se usor usor spre cerul senin din marea cu ale carei valuri ne imbratiseaza si ne spune Zambitii ,Fiti fericiti .Traiti clipa ! Pentru ca va veni un timp cand am vrea sa ne mai bucuram si numai putem fiind acum niste batranei ,cu plete albe cu chipul ridat de trecera vremii .Doar ochii ne zambesc ,si parca cer ,,Timpule mai da-mi o clipa ,doar sa mai fiu copil sa ma mai bucur de a mea dulce copilarie , sa ma mai bucur de a mea visare ,dar timpul ne intoarce spatele ,si spune ,,Nu se mai poate!
DIA NICO!

2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
CristianMarin spunea...

Va multumim frumos domnule Florian Sipanu ! Vizita dumneavoastra ne face placere si ne onoreaza!