sâmbătă, 4 octombrie 2014

La prima vedere




Nu se astepta ca dragostea sa apara cand se astepta mai putin. S-a trezit dimineata cu zambetul pe buze ,Avea o bucurie interiora ce nu si-o putea explica . S-a imbracat de graba ..A baut cafeaua in fuga , si luandu-si servieta ,a zbughit-o pe usa pentru a nu intarzia la serviciu . A ajuns la timp in statia de metrou si a ramas interzis de frumusetea unei necunoscute . O fata cu parul lung si negru pana la mijloc si niste ochii superbi maslinii . A ramas si a privit-o minute in sir , A avut noroc cu aglomeratia care se crease si asa a ajuns la metrou care oprise in statie .Providenta a facut ca si fata sa se aseze langa el . Sufletul ii vibra de atata fericirie .Fata a coborat cu o statie inaintea lui . A ajuns la serviciu cu zambet pe buze , Toti se intrebau ce o fi cu el pentr ca era prea euforic .Facea ce facea si isi arunca privirea catre geam.A venit si ora inchiderii programului de lucru .Si-a luat servieta si in fuga si -a salutat toti colegii .A alergat catre metrou, in speranta ca o va gasi pe fata acolo .Si asa a si fost .Fata era acolo S-a asezat pe scaun linga ea ,si a intrebat-o cat este ora ,desi stia cat era , asta i s-a parut ca era singura modalitate de a intra in vorba cu ea . Cand metroul a oprit in statie ,amandoi au coborat . El a prins-o de mana si a intrebat-o daca vrea sa bea o cafea . Ea a acceptat cu placere.
Au intrat intr-o cafenea ,si nu si-au dat seama cum a trecut timpul .Au plecat si s-au dus sa faca o mica plimbare prin Cismigiu .La trei luni de la aceea prima intalnire .Intr-o zi insorita de mai in timp ce se plimbau ,deodata el ,a ingenuchiat in fata ei ,a scos o cutiuta in care trona un mic inel superb ,discret .In timp ce deschidea cutiuta , pentru ai darui inelul incepuse a grai ,spunandu-I ,, Te-am iubit din prima clipa ,de cand te-am vazut in aceea dimineata . Sunt cel mai fericit om Vrei sa fii sotia mea???? Ea a ingenuchiat si ea ,I-a luat obraji in maini si la fel de emotionata I-a spus ,,Si eu te-am iubit din prima clipa Daca nu ma intrebai cat e ceasul ,te-as fi intrebat eu .Da ,vreau sa fiu sotia ta .!! In jurul lor se stransesera o multime de oameni care ii aplaudau.Cineva din multime I-a daruit fetei un buchet de flori si Ie-a urat Casa de piatra! La nici 3 luni de la cerera in casatorie au facut o nunta ca in povesti Ea purta o roche alba de printesa. Avea parul prins intr-un coc la spate iar diadema era o coronita din flori de lamaita ce ii imbraca cocul . El imbracat in costum negru cu papion ,,,arata ca un adevarat cavaler inalt cu parul blond si ochii albastri Au avut o nunta ca in povesti .La un an de cand a cerut-o in casatorie , plimbandu-se de mana ,pe aceiasi alee ,el a ingenuchiat in fata ei ,ca acum un an si I-a spus ,, Draga mea Te iubesc ,azi mai mult decat ieri , ! Si din spate a scos un trandafir rosu ,Ea la randu-I I-a raspuns,Si eu te iubesc ,,
Anii au trecut ,In viata lor au aparut doi copii minunati,un baiat si o fetita.
Acum din nou se plimba pe aleile din Cismigiu . Maine era aniversarea a 45 de ani de casnicie Si cum faceau de atatia ani se plimbau tiandu-se de mana!
In dreptul aceleiasi banci in care acum 45 de ani si-au jurat iubire,el din nou a ingenucheat in fata ei ca si acum ceva vreme ,,spunand ,,Dragostea mea! Esti unica mea iubire Te voi iubi cu toata fiinta mea pana cand moartea ne va desparti,!
Ea la randu-I I-a spus ,,Dragul meu ,Te-am iubit din prima clipa ,Esti universul meu in care a gravitat si graviteaza intreaga mea viata . Te iubesc!
Deodata a inceput sa sune telefonul cu insistenta ..La capatul firului era Anca care vorbea agitat Mama Tata veniti repede acasa ,Adi a avut un accident . Pana sa mai zica ceva telefonul a amutit .Au luat degraba un taxi ,si au ajuns in 10 minute acasa .
Totul era bezna. Au deschis usa tematori.Nu se auzea nimic . Au inceput sa strige.
Anca Adii ,unde sunteti??Cand au pasit in living aprinzand lumina s-au pomenit inconjurati de o multime de oameni ;copii nepoti ,rude care l-au strigat ,,Surpriza!! La multi ani ! Mama Tata ,! Va iubim mult !
Atunci de fata cu toata lumea ,din nou a ingenuchiat in fata ei si I-a spus ,,Te iubesc bunico mult ,pana cand moartea ne va desparti .Si eu te iubesc bunicule .S-au
privit in ochi minute in sir si toti cei prezenti au putut sa vada ca se iubeau la fel ca in prima zi!
DIA NICO!

Niciun comentariu: