marți, 14 octombrie 2014

Cadoul de craciun!

In seara asta am sa va povestesc o mica istorioara
Era odata un copil caruia de mic i-a placut sa invete . Avea note bune la toate materiile Toata lumea il iubea iar parintii nu-si m-ai incapeau in piele de fericire .Spuneau mereu ca fecior ca al lor nu exista in sat .Da ,copilul provenea dintr-un sat de linga Buzau. Copilul era milos din fire .Iubea mult animalele. Intr-o zi a alergat la mos Gheorghe , medicul din sat ,sa salveze un manz care a cazut intr-un sant .Insa fiind mai in varsta si lipsit de putere,l-a chemat in ajutor pe Adi , un medic mai tanar .Copilul era atent la tot ce faceau medicii. desi nu erau medici veterinari Medicul veterinar era plecat la un congres in strainatate.
Baiatul dupa aceasta intamplare. isi petrecea din ce in ce mai mult timp in cabinetul celor doi medici .Intr-o zi . medicul mai invarsta ,mos Gheorghe ,cum i se spunea in sat ,l-a intrebat:
-Baiete , maine ,poimaine te duci la liceu ,te-ai gandit ce vrei sa te faci?
-Apai , mos Gheorghe ,ca si mata ,doctor . Bine .Bine!! dar de care ? De oameni ,mosule ,zise copilul.Ani au trecut , baiatul a terminat scoala ,
Si a intrat asa CUM si-a dorit, de mic , la medicina. A ales chirurgia ortopedica
Viata ,si-a urmat cursul firesc .S-a casatorit si Dumnezeu i-a darut doi copii .O fetita
si un baietel .Amandoi copiii au crescut sanatosi.Intr-o zi ,fetita ,s-a trezit cu dureri de cap.
Tati m-a doare rau capul . Durerile de cap au fost urmate de varsaturi Tatal si-a dus copilul la doctor .A stat de vorba cu ceilalti colegi de-ai lui de la neurologie ,si dupa ce i-a facut RMN-UL ..verdictul a fost unul crud.tumora cerebrala inoperabila.
Medicii i-au dat maxim 6 luni .
Fetita i-a spus tatalui ei:
Taticule ,eu stiu ca am sa mor .si merg la ingeri ,am sa va veghez de sus . Taticule ,vreau sa te rog ceva ..Spune ,draga mea.
-Taticule,as vrea ca dupa ce eu merg la Doamne Doamne ,sa te duci la un orfelinat si sa adopti o fetita.
Barbatul si-a sters lacrimile.
Tati , nu plinge , te simt .pentru ca acolo unde merg eu ,este liniste si pace.
Fetita si-a dat ultima suflare intr-o zi de toamna ,cu soare blind.
Barbatul ,s-a inchis in el. Sticla cu bautura,i-a devenit prietena. Intr-o zi baiatul lui de care si uitase,s-a asezat in genuchi in fata usii si i-a zis .
-Taticulee! ,numai bea surioara mea plinge in loc sa zambeasca.Taticule pe mine cui ma lasi.??? Din camera s-a auzi ceva busind ,era sticla goala .Barbatul a deschis usa ,a inhenuchiat si-a luat baiatul in brate ,si a zis:
-Fiule iarta-ma .ca am uitat,de tine .Copilul i-a zis :
Taticule sterge ochii si hai sa mergem la orfelinat ,sa luam o fetita ,asa cum si-a dorit surioara mea.
A doua zi .au mers impreuna la orfelinat De cum au intrat o fetita la vreo patru cinci
ani blonduta cu ochii albastri .a zis::
Tata.....A intins manutele catre barbat .,Acesta a ingenuchiat a luat-o in brate si fetita l-a cuprins cu manutele de dupa gat si-a pus capul pe umarul lui si a zis ;Tatii.
Era aproape de Craciun. cand ,a luat-o pe fetita acasa . Au impodobit un brad imens si a primit multe cadouri Toata lumea a indragit-o Fetita a fost abandonata la nastere intr-o ghena de gunoi si salvata de un om al strazi care cauta in gunoi dupa ale gurii.
Nu peste mult timp fetita a fost adoptata..si a devenit fiica pe care a pierdut-o
Astazi micuta ,este un medic ortoped.A imbratisat aceiasi meserie ca si tatal ei




DIA NICO

Un comentariu:

Vasi spunea...

A fost cea mai emotionanta povestire. Am izbucnit In plans din nou.