marți, 21 octombrie 2014

Si totusi iubirea…



Nu si-ar fi imaginat vreodata ca va cunoaste iubirea in inprejurari mai putin obisnuite. Lucra la o fundatie ca voluntara . Ii placea ceea ce facea .Isi dorea foarte mult sa ajute oamenii In drumul ei catre facultate a trecut, intr-o zi, prin parc . Era o zi caniculara de vara .Adora sa mearga prin parc si sa simta parfumul florilor de tei . Mergand agale , deodata vazu un tanar , nu credea sa aiba mai mult de 25 de ani. Era imbracat in haine ponosite, murdar , cu parul impletit intr-o coada bogata ca pana corbului si avea  niste ochi de smarald . S-a asezat langa el pe banca si l-a intrebat:
-Ce faci?  Raspunsul lui a venit prompt:
Iaca , beau si fumez, ca mai toti tinerii! Multumita de raspuns , domnisoara?! Fata a incuvintat din cap: da! Avea in mana doi colaci. S-a gandit sa isi cumpere de la patiserie ,stiind ca are cursuri pana la ora 8 seara Vazand cum se uita la colaci , fata i l-a dat lui pe cel mai mare. Tanarul l-a infulecat din doua inghitituri. Fata i l-a dat atunci si pe celalalt . Seara, venind de la cursuri, a luat-o iarasi  prin parc pentru a scurta drumul spre casa.
In cale i-au iesit doi vagabonzi ,cu gandul de a o acosta. Fata a inceput sa tipe .
Tanarul de mai devreme,  caruia ii daruise cei doi colaci, auzindu-i tipetele de ajutor, a sarit de pe banca si i-a pus pe fuga pe derbedei . A intrebat--o pe fata , daca a patit ceva. Ea i-a raspuns ca nu  pentru ca el a ajuns, din fericire la timp . Insa tot tremura  desi, degeaba, incerca  sa se stapaneasca, semn ca se speriase destul de tare . Baiatul avea 27 de ani .Provenea dintr-o familie bogata insa, parintii nu il prea iubeau; mai avea un frate pe care ei il divinizau de mic. Asa ca si-a  luat intr-o zi cateva lucruri si a plecat de acasa fara sa spuna nimanui nimic ca sa vada cum e sa te descurci singur . Stand pe banca , insetat si flamand , asa a cunoscut-o pe fata, pe care vazand-o acum neajutorata , a simtit nevoia sa o ocroteasca. Dar sa revenim unde ramasesem . Baiatul a luat-o de mana si a condus-o spre casa .Cand a ajuns acasa , fata nu nimerea sa bage cheia in usa . Nu si-a mai putut retine lacrimile. .Nu i-a pasat ca o vede el . A intrat in casa dusa in brate de el . Baiatul a pus-o  intr-un fotoliu,  a luat un pahar cu apa si cu o lingurita de zahar si i-a dat sa bea. Ea s-a mai linistit . Baiatul i-a cerut voie sa faca un dus. . Cand a iesit fata dormea . I-a lasat un bilet ,, Ma intorc in 30 de minute . Nu te las singura .S-a dus la frizerie ,s-a tuns s-a barbierit … Mai avea ceva bani stransi. ,s-a dus la un magazin si si-a cumparat haine curate . Era de nerecunoscut. Cand a revenit fata inca dormea . Era asa frumoasa cand dormea,  incat a stat mult timp si a privit-o Si pentru ca era demult timp plecat de acasa , invatase sa se si  gospodareasca singur . Cand fata s-a trezit ,a vazut pe masuta din sufragerie un splendid buchet de flori si un bilet pe care scria ,,Multumesc minune ce ai aparut in viata mea ,,,S-a dus in sufragerie . unde mirosea ,a cafea proaspat macinata . Masa era pusa . si totul pregatit pentru micul dejun .Cand a intrat in bucatarie , fata a rams muta de uimire ,cu ceasca dusa la jumatatea gurii . Surprinsa l-a intrebat :
-Tu ,esti baiatul de ieri?! Numai semeni deloc cu cel de ieri. Baiatul i-a raspuns:
- Pentru tine ,m-am hotarat sa ma schimb .Sunt student la medicina in anul trei .Provin dintr-o familie bogata , Mai am un frate care, pentru parintii mei, doar el conta .Eu eram ca si inexistent . Am plecat de acasa, am „inghetat” anul si am vrut sa vad cum e sa fi sarac . Tu m-ai schimbat . Cand am vazut ca esti atacata in parc , am simti nevoia sa te ocrotesc. Cand am intrat la baie, nu m-am gandit sa iti cer voie . Mi-am facut un dus .Numai facusem de o luna . Iarta-ma ! 
Fata a incuvintat din cap : ok.
Dar tu ? o intreba baiatul . Spun-mi despre tine?
Fata i-a spus: „Pai ce sa iti spun. Nu prea am ce. Sunt orfana . Nu imi cunosc parinti .M-au abandonat la nastere .Nici nu vreau sa ii cunosc . De la 18 ani lucrez .Am vazut un anunt intr-un ziar in care o batrana , vroia pe cineva sa o ajute la menaj  si ingrijire . Asa am ajuns sa am grija de tanti Gina . Vazandu-ma serioasa si cuminte si neavand alte rude ,mi-a lasat  mie acest apartament  . Nu e cine stie ce dar e casa mea . Am ingrijit-o cat a trait si i-am facut toate cele trebuincioase pentru parastas cand a murit .
Cam atat. despre mine” .
Cat era fata la cursuri si la  Fundatie , baiatul a inceput sa repare prin casa . Intr-o zi ea fiind plecata, el a zugravit toata bucataria in alb armonizand astfel  toata casa in care predomina albul  ce dadea senzatia de spatiu si confort .. Cand fata a ajuns acasa si a vazut minunatia savarsita in casa ei, i-a sarit de gat si l-a sarutat  Imediat s-a inrosit toata ,semn ca era fata cuminte. Baiatul a respectat-o si mai mult ,pentru ca era pura si curata ca un crin . A trecut vara si dupa ea a venit toamna . Tanarul a reinceput anul trei de facultate si si-a luat toate examenele cu brio . Intr-o zi el i-a spus fetei:
Te iubesc draga mea si vreau sa te prezint parintilor mei. Ce zici de asta?
Bine! a zis fata ,dar eu ce sa le spun? Ca sunt orfana ? Ma vor respinge . Si asa a si fost . Au fost politicosi pana  cand au auzit ca e orfana. Atunci s-au schimbat amandoi la fata. Fetele s-au retras in bucatarie Mama baiatului i-a zis :
-Uite niste bani . Lasa-l in pace nu e de nasul tau. Fata a aruncat banii si i-a spus , ca il iubeste sincer . Apoi si-a luat haina si geanta si a iesit pe usa plangand Baiatul ,vazand ca ea nu mai apare s-a dus la mama lui si a intrebat-o:
Unde e iubita mea? Vazand banii aruncati ,si-a dat seama ca nu a placut-o si a vrut sa ii dea bani ca sa renunte la iubirea ei pentru el . Tanarul ,fara sa spuna nimic, a plecat direct catre apartamentul ei  . A sunat la usa dar nu a raspuns nimeni . Dupa mai multe insistente, a spart usa .A gasit-o inconstienta in pat cu un flacon de medicamente , pe jumatatr gol langa ea . A sunat disperat la 112 ,  si a ajuns in cea mai mare viteza la spital unde medicii i-au facut fetei,  tratamente de urgenta, El,  intorcand-se in apartamentul fetei , a gasit biletul  de adio : „Viata m-a ingenunchiat  a nu stiu cata oara , Te iubesc si te voi iubi si dincolo de moarte , Tu ai dat sens vietii mele ... Iarta-ma ! Adio dragostea mea!”


A citit si recitit biletul si pentru prima data in viata lui a plans strangandu- la piept .Inainte de a o scoate din spital, i- a impodobit casa cu flori In ziua in care a adus-o acasa,  a luat-o in brate si a trecut-o pragul casei ca pe o mireasa. Fata a ramas muta de uimire vazand casa astfel decorata si i-a sarit de gat  spunandu-i: te iubesc . El a sarutat--o si i-a raspuns: si eu te iubesc draga mea . A ingenuchiat in fata ei si a intrebat-o: Vrei sa fi sotia mea? Iar ea i-a raspuns sincer : Da! Vreau sa fiu sotia ta .
In mai putin de o luna au facut cununia civila . Au terminat amandoi facultatea cu brio si la un an de cand si-a gasit serviciu, fata l-a anuntat cu emototie ca va deveni tata de gemeni. El s-a imbatat atunci de bucurie. Sarcina a decurs fara probleme. A nascut prin cezariana ,o fata si un baiat . Cand gemenii au implinit un an , s-au dus cu toti la parintii baiatului . Cand mama lui a deschis usa si i-a vazut cu  gemenii in brate pe amandoi ,l-a chemat si pe sotul el . I-a luat pe fiecare in brate ,emotia citindu-li-se pe chip .Fata le-a sarutat mana  si cu drag le-a spus: Sarut -mana mama ,sarut-mana tata , Voi sunteti parintii mei Mama baiatului , le-a cerut la randu-i 
iertare . Fata a ingenuchiat si mana soacrei ei i-a sarutat spunandu-i:
Te-am iertat demult mama draga!
Iubirea face minuni!
Sfarsit
DIA NICO 

Niciun comentariu: