marți, 13 octombrie 2015

Te mai privesc!


Era o zi de primavara, Cand te-am zarit printre alei ,
 Mergeai incet ,si contemplai natura. Erai doar tu ,si eul tau!
Mergeai zambind printre alei , Si totul in jur era sublim ..
 Natura toata iti zambea! Si parca tu cu ea
Vorbeai ..
II
Stateam ascuns dupa copaci , Sa te privesc cum tu radeai ,
 In lumea ta plina de basm, In care martora ti-era
 Natura!
Te mai privesc inca o data! Mi-esti tare draga fata,
 Simteam dar nu iti spuneam
III
Si am tinut in mine intreaga viata!
Veneam din ce in ce mai des ,
In parcul plin cu tei sa te mai vad o data ,
Caci timpul meu se scurge incet ,
 Catre o alta, calatoare  viata!
IV
Iubito , as vrea sa te privesc ! Si sa-ti mai spun inca o data ,
 Eu cat de mult pe tine te iubesc , Dar cuvintele, parca nu-mi vin ,,!
Iubire ,m-am oprit din drum ,
 Sa te privesc inca o data,
V
Simteam cum tu ma urmareai , Cu a ta privire peste tot prin lume!
Te mai privesc inca o data , Iubito ,inainte de a pleca ,
 Sarutul as vrea ca sa ti-l fur ,

Pentru a mea eternitate!

Dia Nico

Niciun comentariu: